Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Introducing Public Relations: Theory and Practice

ISBN: 9781412921152
2011

Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!

Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

55,00(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Exciting, engaging and dealing with both the theory and day-to-day practice of public relations, this is a conscise and approachable alternative to the larger, dryer and more expensive textbooks currently on the market.

Meer informatie

Pagina's
240 pagina's
Gewicht
451gram
Taal
Onbekend
Verschijningsdatum
februari 2011
Uitgever
Sage Publications Ltd
Verschijningsvorm
Paperback
NUR-code
814
Formaat
232 x 186 x 14 mm
ISBN
9781412921152
Verschijningsjaar
2011
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.