Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

Het strategisch communicatie frame

Betteke van Ruler
ISBN: 9789491560637
2014

Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!

Voor 15:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd.

47,50(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

Het strategisch Communicatie Frame

Een goede strategie is van cruciaal belang, maar de ontwikkeling ervan moet sneller en interactiever. Op dikke rapporten en tijdrovende processen zit niemand te wachten. Het gaat om de essentie. Op welke manier ga jij het verschil maken?

Het Strategisch Communicatie Frame is een praktische methode die je helpt de juiste keuzes te maken. Keuzes die belangrijk zijn voor jouw organisatie, klant of project. Het schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Die keuzes maak jij. De methode helpt je om de béste keuzes te maken.

Het Strategisch Communicatie Frame dwingt je na te denken over jouw visie op communicatie, over je doelen en over hoe je die doelen wilt gaan realiseren. Het maakt continu inzichtelijk waar je naartoe werkt en of je nog steeds met de goede dingen bezig bent. Als een van je keuzes niet meer relevant blijkt te zijn heeft dat meestal gevolgen voor je andere keuzes. Strategievorming is een dynamisch proces dat voortdurend aandacht behoeft.

Dit boek laat zien wat het belang is van een goede strategie en het helder weergeven daarvan. Vanuit een stevige theoretische basis maar met volop aandacht voor de praktijk. Het staat vol relevante inzichten, praktische tips en interessante columns van toonaangevende communicatiedirecteuren.

Het boek is een hulpmiddel voor ambitieuze professionals die met communicatie het verschil willen maken.

Betteke van Ruler is emeritus hoogleraar Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Frank Körver is adviseur en partner bij het strategisch adviesbureau GKSV I Reputatie I Communicatie I Public Affairs.

Meer informatie

Pagina's
Onbekend aantal pagina's
Druk
1
Gewicht
659gram
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
juni 2014
Uitgever
Koninklijke Boom Uitgevers
Verschijningsvorm
Hardback
NUR-code
810
Auteur
Betteke van Ruler
Formaat
228 x 178 x 24 mm
Verschijningsdatum
10-06-2014
ISBN
9789491560637
Verschijningsjaar
2014
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.