
Grondslagen van de marketing
Bronis Verhage
ISBN: 9789001817855
2013
Dit product is momenteel niet op voorraad, maar u kunt het wel bestellen. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en verzenden zodra het word geleverd door de leverancier. Bedankt voor uw geduld!
Uitverkocht, of in prijs opgeheven€ 79,95(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
Grondslagen van de Marketing
Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin jou passie voor het vak bij te brengen. Bij deze uitgave zit een persoonlijke code die je toegang geeft tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek. Zo haal je nog meer rendement uit je studie.
In de 8e editie is op veler verzoek meer aandacht aan actuele thema's, zoals online marketing en social media besteed. De opbouw van het boek is intact gebleven, waarbij het hoofdstuk over strategie is ingekort en toegankelijker gemaakt. De voorbeelden en cases zijn vervangen, waarbij rekening gehouden is met de verschillende branches in zowel off- als online omgevingen. Het werkboek is stevig aangepast. Vrijwel overal zijn de cases vervangen door actuele en aansprekende praktijkcases die de structuur van het tekstboek nauwgezet volgen.
Bij Grondslagen van de Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.
Grondslagen van de marketing is in het hoger onderwijs sinds jaar en dag de meest gebruikte inleiding in het vakgebied Marketing. De titel is uitgegroeid tot een merknaam op zich. Als geen ander slaagt de auteur erin jou passie voor het vak bij te brengen. Bij deze uitgave zit een persoonlijke code die je toegang geeft tot digitale ondersteuning op de website behorend bij het boek. Zo haal je nog meer rendement uit je studie.
In de 8e editie is op veler verzoek meer aandacht aan actuele thema's, zoals online marketing en social media besteed. De opbouw van het boek is intact gebleven, waarbij het hoofdstuk over strategie is ingekort en toegankelijker gemaakt. De voorbeelden en cases zijn vervangen, waarbij rekening gehouden is met de verschillende branches in zowel off- als online omgevingen. Het werkboek is stevig aangepast. Vrijwel overal zijn de cases vervangen door actuele en aansprekende praktijkcases die de structuur van het tekstboek nauwgezet volgen.
Bij Grondslagen van de Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.
Meer informatie
Pagina's
780 pagina's
Druk
8
Taal
Nederlands
Verschijningsdatum
augustus 2013
Uitgever
Noordhoff
Verschijningsvorm
Hardback
NUR-code
802
Gewicht
1789gram
Auteur
Bronis Verhage
Formaat
279 x 203 x 38 mm
ISBN
9789001817855
Verschijningsjaar
2013