Wishlist icon
Cart icon
Winkelwagen

De Ritchie Story

Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt

Jan Verlinden
ISBN: 9789401498005
2024

34,99(incl. BTW)
Wenslijst

Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel

Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-Gratis verzending bij bestelling vanaf € 25,-
Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.Uw bestelling graag thuis bezorgd? Wij bezorgen het tot aan de deur.
Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.Meer dan 140 jaar ervaring in boeken en kantoorartikelen.
Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.Vraag? Bel of mail ons! Of kom langs in één van onze winkels.

Beschrijving

De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.
Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren.

Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.
Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om het merk onder de aandacht te brengen via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer en De Slimste Mens ter Wereld.

Meer informatie

Druk
1
Gewicht
566gram
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus
Verschijningsvorm
Hardback
Formaat
247 x 177 x 20 mm
Verschijningsdatum
16-04-2024
Auteur
Jan Verlinden
Verschijningsjaar
2024
ISBN
9789401498005
cookie

Deze website maakt gebruik van cookies

Door op "Alles Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.