De Ritchie Story
Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
Jan Verlinden
ISBN: 9789401498005
2024
€ 34,99(incl. BTW)
Het voordeel van lokaal bestellen bij Stumpel
Beschrijving
De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.
Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren.
Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.
Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om het merk onder de aandacht te brengen via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer en De Slimste Mens ter Wereld.
Meer informatie
Druk
1
Gewicht
566gram
Taal
Nederlands
Uitgever
Lannoo Campus
Verschijningsvorm
Hardback
Formaat
247 x 177 x 20 mm
Verschijningsdatum
16-04-2024
Auteur
Jan Verlinden
Verschijningsjaar
2024
ISBN
9789401498005